شیرینی و شکلات
Sweet Flavor

کارشناسان فنی فروش دیارا با همراهی دپارتمان تحقیق و توسعه در کنار شما هستند تا آنچه شما برای بهبود کیفیت طعم و مزه محصول خود می‌خواهید برای شما به ارمغان آورند. دپارتمان تحقیق و توسعه دیارا دارای تخصص فنی و امکانات پیشرفته و راه‌حل‌های متنوع برای رسیدن به طعم مدنظر و برای برآورده کردن نیازهای شما است.

اسانس‌های شیرینی و شکلات (Sweet Flavor) طیف گسترده‌ای از انواع محصولات را شامل می شود، از محصولات پخته شده مانند بیسکویت، کراکر و غلات، شیرینی جاتی مانند آدامس، شکلات و آبنبات. با وجود چنین گستردگی‌ای ما روی ایجاد بهترین طعم برای انواع محصولات برای مشتریان‌مان متمرکز هستیم. درک عمیق ما از بازار ما را قادر می‌‎سازد راه‌حل‌هایی را به مشتریان خود ارائه دهیم که طیف وسیعی از خواسته‌هایشان را برآورده کند.

اولویت اول برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان همچنان داشتن یک طعم عالی است و ما در دیارا از تمام امکانات و توانایی‌هایمان برای ارائه‌ راه‌حل‌های متنوع برای ایجاد یک طعم عالی و برنده برای همه محصولات شیرین استفاده می‌کنیم.

راهکارهای ما

پیشنهاد اسانس

داشتن طیف وسیعی از اسانس‌ها ما را قادر می‌سازد که بر اساس نوع محصول و نیاز مشتری، به آنها پیشنهاد متنوعی برای داشتن بهترین اسانس ارائه دهیم.

طراحی اسانس اختصاصی

ما این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم تا پروفایل اختصاصی مدنظر را برای آنها طراحی نماییم. برای اینکار مشتری نمونه اسانس مورد استفاده آنها را دریافت و دپارتمان R&D دیارا آنها برای مشتریان بصورت اختصاصی طراحی می‌کنند.

ارسال نمونه اسانس

بعد از مشخص شدن پروفایل‌های مدنظر مشتریان، نمونه‌ای از اسانس‌های پیشنهادی برای آنها ارسال می‌شود تا تست ماندگاری، تست عطر و طعم اسانس را انجام داده و از محصولات بازخورد بگیرند.

بهره‌گیری از توانمندی‌های R&D

ما به مشتریان خود این امکان را می‌دهیم که از توانایی‌های دپارتمان تحقیق و توسعه دیارا به بهترین شکل استفاده نمایند. واحدR&D مشتریان بطور مستقیم با متخصصین R&D ارتباط گرفته و نیازهای خود را بصورت تخصصی با آنها مطرح و نتیجه مطلوب را کسب نمایند.

محدوده ما

از اسانس‌های میوه گرفته تا شکلات، کارامل و موارد دیگر شیرین ترین دسته از طعم‌های ما را شامل می‌شود.

انواع شکلات

روکش‌های شکلاتی

آبنبات ژلاتینی

آبنبات‌های سخت

آب نبات های نرم

آیسینگ‌ها

ژله‌ها

پاستیل

آبنبات های نرم

شیرینی‌های سنتی

پودینگ

انواع دسر