کیک، کلوچه، نان صنعتی
BAKERY Flavor

کارشناسان فنی فروش دیارا با همراهی دپارتمان تحقیق و توسعه در کنار شما هستند تا آنچه شما برای بهبود کیفیت طعم و مزه محصول خود می‌خواهید برای شما به ارمغان آورند. دپارتمان تحقیق و توسعه دیارا دارای تخصص فنی و امکانات پیشرفته و راه‌حل‌های متنوع برای رسیدن به طعم مدنظر برای برآورده کردن نیازهای شما است.

اسانس‌های نانوایی(کیک، کلوچه، نان صنعتی) Bakery flavors دسته‌ای مهم از اسانس‌ها در صنعت طعم‌دهنده هستند که طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود که برای تکرار طعم و عطر محصولات پخته شده طراحی شده‌اند. این طعم‌ها در کاربردهای مختلفی از جمله محصولات پخته شده مانند کیک، کلوچه و نان و همچنین در میان وعده ها، دسرها و سایر محصولات غذایی استفاده می شوند.

برخی از اسانس‌های محبوب نانوایی شامل طعم‌های وانیلی، شکلاتی، کاراملی، دارچینی و آجیلی مانند بادام و فندق است. این طعم‌ها اغلب به صورت ترکیبی برای ایجاد پروفایل های طعم پیچیده و لذیذ استفاده می‌شوند که مصرف کنندگان از آن لذت می‌برند.

اسانس‌های مرتبط با کیک و کلوچه علاوه بر طعم و عطر، می‌توانند به بافت و طعم دهانی محصولات غذایی نیز کمک کنند. به عنوان مثال، اسانس‌هایی مانند کره و خامه می‌توانند غنا و لطافت را به محصول بیفزایند، در حالی که طعم‌هایی مانند دارچین و جوز هندی می‌توانند بافت کمی رنده‌ای را ایجاد کنند.

یکی از جنبه های مهم طعم های نانوایی توانایی آنها در برانگیختن واکنش‌های احساسی و نوستالژیک قوی مصرف‌کنندگان است. برای بسیاری از مردم، بو و طعم غذاهای تازه پخته شده می‌تواند خاطرات خوشی از دوران کودکی یا مناسبت های خاص را زنده کند. با گنجاندن اسانس‌های دیارا در محصولات، تولیدکنندگان مواد غذایی می توانند از این ارتباطات عاطفی بهره ببرند و ارتباط قوی‌تری با مصرف‌کنندگان خود ایجاد کنند.

در نتیجه، توسعه طعم‌های نانوایی یک فرآیند پیچیده و چالش برانگیز است که به ترکیبی از هنر و علم  نیاز دارد. با وجود این چالش‌ها، دپارتمان تحقیق و توسعه دیارا به نوآوری و توسعه طعم‌های جدید و هیجان‌انگیز نانوایی ادامه می‌دهد تا طعم و لذت محصولات غذایی را افزایش ‌دهد. از آنجایی که ترجیحات و تقاضای مصرف کننده همچنان در حال تکامل است، دنیای عطر و طعم دیارا در خط مقدم صنعت غذا برای ایجاد طعم های جدید و نوآورانه فعالیت می کند تا باعث خوشحالی و الهام بخشیدن به مصرف کنندگان باشد.

کارشناسان فنی فروش دیارا از نزدیک با شما همکاری می‌کنند تا نیازها و ترجیحات خاص شما را درک کنند و اسانس‌های سفارشی را ایجاد کنند تا نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده کنند.

راهکارهای ما

پیشنهاد اسانس

داشتن طیف وسیعی از اسانس‌ها ما را قادر می‌سازد که بر اساس نوع محصول و نیاز مشتری، به آنها پیشنهاد متنوعی برای داشتن بهترین اسانس ارائه دهیم.

طراحی اسانس اختصاصی

ما این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم تا پروفایل اختصاصی مدنظر را برای آنها طراحی نماییم. برای اینکار مشتری نمونه اسانس مورد استفاده آنها را دریافت و دپارتمان R&D دیارا آنها برای مشتریان بصورت اختصاصی طراحی می‌کنند.

ارسال نمونه اسانس

بعد از مشخص شدن پروفایل‌های مدنظر مشتریان، نمونه‌ای از اسانس‌های پیشنهادی برای آنها ارسال می‌شود تا تست ماندگاری، تست عطر و طعم اسانس را انجام داده و از محصولات بازخورد بگیرند.

بهره‌گیری از توانمندی‌های R&D

ما به مشتریان خود این امکان را می‌دهیم که از توانایی‌های دپارتمان تحقیق و توسعه دیارا به بهترین شکل استفاده نمایند و واحدR&D مشتریان بطور مستقیم با متخصصین ما ارتباط گرفته تا نتیجه مطلوب را کسب نمایند.

محدوده ما

دیارا طیف وسوسه‌انگیز محصولات زیر را پوشش می‌دهد:

انواع خمیر

انواع آرد

بیسکوئیت

انواع نان

انواع کیک‌

کوکی‌ها

کراکر

کاپ کیک

دونات

پرکننده‌ها

آردهای قنادی

انواع کلوچه

مافین‌

شیرینی و وافل