آرایشی و بهداشتی
Cosmetic - fragrance

خوشبوکننده‌ها(home Diffuser)

این نوع از پخش کننده‌های بو یک روش عالی برای افزودن رایحه ثابت به محیط است. نی‌های پخش کننده (needle reed) روغن معطر را به درون خود کشیده و به این ترتیب رایحه را در هوا پخش می‌کنند. ماندگاری آنها تا زمان تبخیر شدن تمام روغن عطر ادامه دارد. استفاده از این نوع پخش‌کننده‌ها در مکانهایی که همیشه می­خواهید بوی مطبوعی داشته باشند، بسیار متداول و مطلوب است. تا زمانی که روغن معطر در ظرف شیشه ای اصلی باشد و نیز نی­ها به وسیله گرد و غبار مسدود نشده باشند و یا توسط روغن معطر اشباع نشده باشند این وسیله قابلیت استفاده دارد.

تلاش برای ساخت یک روغن پایه که دارای حلالیت خوبی برای اسانس مورد نظر باشد و نیز فراریت و ویسکوزیته مطلوب برای بالارفتن از داخل نی‌ها را داشته باشد توسط گروه‌های تحقیقاتی انجام شده است و این محصول با رایحه های مختلف میوه ای و گلی  به زودی در دسترس خواهد بود.

اسانس محلول های ضدعفونی دست

یکی از مهمترین اصول بهداشت فردی، حفظ پاکیزگی و تمیزی دست‌ها است. شستشو با آب و صابون بهترین و مؤثرترین روش جهت تمیزی دست‌ها و از بین بردن میکروب‌هاست؛ اما در شرایط عدم امکان دسترسی به آب که همواره ممکن است برایمان رخ دهد، استفاده از مواد ضدعفونی کننده از جمله محلول ها و ژل ضدعفونی‌کننده دست بهترین انتخاب خواهد بود.

این مواد به دلیل سهولت در استفاده و در دسترس بودن، بیشتر از آب و صابون طرفدار پیدا کرده اند. با این حال باید توجه نمود که در هنگام استفاده از محلول های الکلی از مالش دادن و پاک کردن آن ها پس از استفاده بپرهیزیم و صبر کنیم که در اثر جریان هوا خشک شوند. در غیر این صورت شاهد کاهش خاصیت ضدعفونی سازی آن ها خواهیم بود.

انواع اسانس ها با رایحه های میوه ای و گلی با ماندگاری بالا جهت استفاده در محلول های ضدعفونی طراحی و فرموله شده اند. طیف وسیع بو و طعم در این محصول نیاز مشتریان با سلیقه های مختلف را تامین خواهد نمود.