دپارتمان تحقیق و توسعه دیارا

مهمترین بخش و در واقع قلب تپنده دنیای عطر و طعم دیارا، مرکز تحقیق، توسعه و نوآوری است.

متخصصان در دپارتمان تحقیق و توسعه دیارا ، با ترکیب دانش و هنر در پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌ها خالق سمفونی شگفت‌انگیزی از طعم‌ها و مزه‌ها هستند.

وجود تجهیزات مدرن آزمایشگاهی مجهز به بروز‌ترین فناوری‌ها، تبدیل دانش فنی، خلاقیت و مهارت‌ هنری متخصصان دیارا را در جهت توسعه انواع طعم ها و مزه ها پشتیبانی می کنند.

با توجه به دسترسی تیم متخصص و مجرب این مرکز به مجهزترین آزمایشگاه‌های آنالیز، آزمایشگاه تحقیقاتی و نیز امکان ارزیابی حسی طعم و مزه ها در محصولات نهایی، طیف گسترده ای از پروفایل طعم ها و عطرها با کیفیت و ماندگاری بالا با قابلیت استفاده در محصولات مختلف غذایی، نوشیدنی و نیز آرایشی و بهداشتی در این واحد طراحی شده و به مرحله تولید رسیده است.  

سرچشمه الهام ما دنیای نامتناهی عطرها و طعم های طبیعی هستند که در ترکیب با هنر و خلاقیت متخصصان این واحد منجر به ایجاد یک منبع غنی از عطر و طعم‌های با کیفیت و ماندگاری بالا شده است.

واحد طراحی طعم دیارا

طراحی طعم

در طول تاریخ، همیشه طعم‌های جدید مورد تقاضا بوده است. ما در دنیای عطر و طعم دیارا با شور و اشتیاق فروان و بهره‌گیری از بهترین متخصصان طعم و مزه(Flavorists)، سعی در ایجاد طعم‌های جدید و رفع تقاضای صنایع غذایی و نوشیدنی داشته‌ایم.

تحلیل طعم

خدمات تحلیلی دیارا مجموعه ای از متخصصان حرفه ای در حوزه عطر و طعم است که با داشتن اطلاعات کامل از ویژگی‌های عطر و طعم‌ها و نیز تسلط بر دامنه کاربرد آن‌ها آماده ارائه مشاوره به مشتریان در این حوزه است. بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند ایجاد طعم است.

واحد استخراج مواد طبیعی دیارا

استخراج و توسعه مواد طبیعی

صنعت طعم‌دهنده‌ها به شدت بر استخراج و توسعه مواد طبیعی برای ایجاد طعم‌های منحصر به فرد، لذیذ، آشنا و جذاب برای استفاده در غذا و نوشیدنی متکی است. مواد طبیعی مانند میوه‌ها، سبزیجات، گیاهان، ادویه‌ها و روغن‌های ضروری استخراج می‌شوند تا …

واحد ارزیابی حسی دیارا

ارزیابی حسی

بررسی‌های بازار نشان داده است که طعم و مزه واقعی‌‌ترین و اصلی‌ترین پارامتر برای سنجش یک محصول است. در بیش از 60درصد موارد، طعم مدنظر مهمترین و اولین دلیل برای خرید یک محصول غذایی است. با توجه به این واقعیت اهمیت جنبه حسی در موفقیت یک محصول در بازار کاملا مشخص است.

واحد شیمی دیارا

آزمایشگاه سنتز مواد موثره

سنتز مواد اولیه یک فرآیند کلیدی در تولید و بهبود یک طعم‌دهنده به حساب می‌آید. در تیم R&D دیارا، بررسی و اعمال استانداردهای مربوط به فرآیندهای سنتز به عنوان پایه اصلی برای تولید محصولات با کیفیت بالا و رقابتی در صنعت طعم‎‌دهنده‌ها، توسط متخصصان شیمی صورت می‌پذیرد.

نوآوری

نوآوری به منظور ایجاد، بهبود محصولات و فرآیندهای جدید، همیشه به عنوان یکی رکن مهم در دستور کار دپارتمان تحقیق و توسعه دیارا بوده و هست. این فعالیت‌ها به منظور تعیین مسیرهای جدید برای تحقق اهداف شرکت و بهبود رقابت‌پذیری در بازارهای مختلف صورت می‌گیرد.

0 +
تعداد اسانس ها
0 +
تعداد ‌اسانس ‌مهندسی‌ معکوس
0 +
مشتریان
0 +
متراژ ‌کارخانه‌

تجهیزات و پلتفرم‌ها

ساخت طعم با حس شروع و به فناوری ختم می‌شود. تیم تحقیق و توسعه دیارا متشکل از کارشناسان طعم، متخصصان صنایع غذایی و شیمی با بهره‌گیری از فناوری‌ها و تجهیزات اختصاصی با مشتریان همکاری می‌کنند تا با ساخت طعم مدنظر، رضایت مصرف‌کنندگان را به ارمغان آورند.

تکنولوژی‌های عطر و طعم دیارا به متخصصان ما این امکان را می‌دهد که با رویکردی نوآورانه به توسعه محصول برای حصول رضایت مشتریان قدم بردارند تا با ساخت عطر و طعم موردنظر تا هدف اصلی دیارا را که ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان است فراهم آورند. این تیم همواره در پی آن است تا راه‌حل‌های عطر و طعم با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

این همراهی تنها بخشی از داستان است. در دیارا ما با رویکردی کاملاً علمی و تخصصی به دنبال یافتن راه‌حل‌ها و ایجاد فرصت‌هایی برای ایجاد موفقیت بیشتر مشتریان‌مان هستیم. تمام تیم ما از ابتدا تا انتها و فراتر از آن در کنار شما هستند.

دپارتمان-تحقیق-و-توسعه-دیارا05