واحد آنالیز و تحلیل طعم

واحد خدمات تحلیلی دیارا مجموعه ای از متخصصان حرفه ای در حوزه عطر و طعم است که با داشتن اطلاعات کامل از ویژگی‌های عطر و طعم‌ها و نیز تسلط بر دامنه کاربرد آن‌ها آماده ارائه مشاوره به مشتریان در این حوزه است. بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند ایجاد طعم است.

شما در راه توسعه محصول و رسیدن به طعم دلخواه‌تان ممکن است چالش‌های مختلفی را تجربه کنید، به همین خاطر بخش آنالیز و تحلیل دیارا با پشتیبانی فنی تمامی مراحل در کنار شما است تا هر گونه چالشِ تحلیلی که ممکن است با آن مواجه ‌شوید را برای شما حل و برطرف نماید. ما شما را به عنوان یک مشتری مادام العمر می‌بینیم و پشتیبانی ما تا مدت‌ها پس از عرضه محصول شما به بازار ادامه می‌یابد.

برای ما مشتری کوچک و بزرگ وجود ندارد و ما آماده پاسخگویی و برطرف‌سازی چالش‌های مختلف تمام مشتریان‌مان هستیم.

 

در همه حال آماده رفع مشکلات و نیازهای مشتریان هستیم

با توجه به سرعت تحولات بازار، نیازهای مشتریان دیارا هم باید سریع برآورده شود. تیم کارشناسان ما این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا مشخصات طعم و عطرهای خاص خود را سریع و منحفر به فرد به دست آورید.

واحد تحلیلی دیارا با تکنیک‌های تحلیلی پیشرفته و تجهیز به ابزار دقیق مدرن (GC-MS، GC-FID، HPLC) تخصص گسترده‌ای در ارزیابی اسانس‌ها، طعم‌ها، ترکیبات عطر و مواد تشکیل دهنده است.

ما در بخش تحلیل و آنالیز با شناسایی و انتخاب مولکول‌ها و مواد خام طبیعی جدید که سازنده بهترین طعم‌ها و عطرها است، در همه حال آماده رفع مشکلات و نیازهای مشتریان هستیم.

واحد آنالیز و تحلیل دیارا