واحد طراحی طعم

در طول تاریخ، همیشه طعم‌های جدید مورد تقاضا بوده است. ما در دنیای عطر و طعم دیارا با شور و اشتیاق فروان و بهره‌گیری از بهترین متخصصان طعم و مزه(Flavorists)، سعی در ایجاد طعم‌های جدید و رفع تقاضای صنایع غذایی و نوشیدنی داشته‌ایم.

متخصصان طعم و مزه دیارا طعم‌هایی را تولید می‌کنند که نزدیک‌ترین مزه را به سلیقه و نیاز مصرف کننده داشته باشد. شما هر طعمی با هر خصوصیاتی نیاز داشته باشید متخصصان ما به طرز ماهرانه‌ای طعم‌هایی را ایجاد می‌کنند که معنای جدیدی برای مزه‌ها می‌سازد.

طراحی طعم، فرآیند ایجاد طعم های جدید یا منحصربه فرد با قابلیت مصرف در محصولات گوناگون غذایی، نوشیدنی و آرایشی-بهداشتی است.

شروع طراحی طعمی جدید با تحقیق و توسعه آغاز می‌شود. متخصصان صنایع غذایی و شیمی‌دانان با تنظیم و ترکیب مواد مختلف با هم، آزمایش با تکنیک‌های مختلف و یا ایجاد تغییرات دیگر به دستیابی به مشخصات طعم و مزه موردنظر تلاش می‌کنند.

این فرآیند شامل ترکیب مواد و حس های طعمی مختلف به گونه ای است که یک طعم متمایز و لذت بخش را ایجاد می‌کند. طراحی طعم می‌تواند برای ایجاد محصولات جدید یا تقویت محصولات موجود مورد استفاده قرار گیرد. از این رو نیاز به درک عمیق از علم شناسایی مولکول ها و نیز هنر و خلاقیت متخصصان این امر دارد.

ما برای طراحی بهترین طعم کنار شما هستیم

طراحی طعم بخش مهمی از صنعت غذا و نوشیدنی است، زیرا به شرکت‌ها اجازه می‌دهد محصولات خود را متمایز کنند. این امر مستلزم ترکیبی از دانش علمی، خلاقیت و درک عمیق ترجیحات و گرایش‌های مصرف کننده است.

در طول فرآیند توسعه محصول، شما مستقیماً به تخصص فنی متخصصان طعم ما دسترسی خواهید داشت. آن‌ها با شما صحبت می‌کنند، شنوندگان خوبی هستند و راه‌حل‌‌های عالی ارائه می‌کنند که باعث می‌شود مشکلات شما به درستی حل شوند. با صرف زمان برای درک نیازهای شما، مواد طعم دهنده‌ای را ایجاد می‌کنیم که در فرمولاسیون های مختلف موفق هستند و با سطح بی نظیر خدمات مشتری و زمان پاسخگویی، ارزشی را به ارمغان می‌آورند. قابلیت‌های کارشناسان طعم و مزه ما در توسعه طعم‌های طبیعی بی‌نهایت است. با تخصص در ترکیب مواد گیاهی و مواد طبیعی، آنها می‌توانند تمام انتظارات برند شما را برآورده کنند. تیم ما این قدرت را دارد که راه حل‌هایی بیابد که شما را راضی کند. کارشناسان ما تعادل کاملی بین خلاقیت و دانش فنی دارند. ما علم پشت فرمول‌بندی محصول و پارامترهایی را که می‌تواند بر طعم تأثیر بگذارد را درک می‌کنیم و هر روز این را با روحیه خلاقانه خود هماهنگ می‌کنیم.

کارشناس طراحی طعم دیارا